Predstavljen Vodič kroz EU strukturne fondove za MSP

Predstavljen Vodič kroz EU strukturne fondove za MSP
SMEPASS II

U sklopu završne svečanosti projekta „SMEPASS II - Pružanje savjetodavnih usluga malom i srednjem poduzetništvu, faza II“ koji se provodio u sklopu Operativnog programa za regionalnu konkurentnost 2007. - 2013. i bio je usmjeren na jačanje konkurentnosti malog i srednjeg poduzetništva u Republici Hrvatskoj, predstavljen je i Vodič kroz EU strukturne fondove za male i srednje poduzetnike. 

| Vodič kroz EU strukturne fondove za male i srednje poduzetnike

Cilj vodiča stvaranje je nadogradnja na standardne „Upute za prijavitelje“ koje se izrađuju i objavljuju uz objavu svakog natječaja za sufinanciranje iz izvora sredstava EU-a. Namjera vodiča jest na ležerniji i neformalan način ukazati na postojeće rizike, opasnosti, ali i prilike o kojima se mora voditi računa u cjelokupnom procesu - pripreme za natječaj, izrade prijavne dokumentacije, prijave, praćenja procedure evaluacije, realizacije i ugovaranja sufinanciranja te provedbe samog investicijskog projekta. U vodiču se nastojalo, što je više moguće, konkretno prikazati potrebne korake u pripremi i prijavi projekata, ali se mora naglasiti kako je zbog posebnosti svakog pojedinog natječaja (što prikazuju i navedeni natječaji objavljeni u zadnjih godinu i pol dana) nemoguće u potpunosti pokriti i jamčiti precizan prikaz svih elemenata na koje se može naići u natječajima koji će biti objavljivani u predstojećim godinama.


Inače, projekt SMEPASS II sufinancirala je Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj u iznosu od 2.978.400 eura. Projekt je započeo danom stupanja Hrvatske u punopravno članstvo EU, a završio je 30. lipnja 2015. godine. Cilj Projekta bila je promocija savjetodavnih usluga malim i srednjim poduzetnicima te izravno pružanje besplatnih savjetodavnih usluga iz područja upravljanja kvalitetom i marketinga te razvoja proizvoda. Tijekom dvogodišnje provedbe 152 male i srednje tvrtke primile su besplatne savjetodavne usluge iz 14 različitih područja marketinga, razvoja proizvoda ili upravljanja kvalitetom.


Vodič možete preuzeti OVDJE.

izvor: minpo.hr

Podijeli
li
0