Jedno od najvažnijih tržišta je BiH, u Sloveniji i Sjevernoj Makedoniji lideri su espressa

U ovoj godini Franck obilježava 130 godina poslovanja, a osim što su lider na domaćem tržištu, kompanija je to koji uspješne rezultate ostvaruje i u regiji te na tržištu EU. Kao regionalna kompanija, proizvodne pogone imaju i izvan Hrvatske.

“U našem pogonu u Grudama, koji je kao greenfield investicija otvoren 2008., proizvodimo strateške proizvode u kategorijama mljevene kave i espressa, planiramo i daljnja ulaganja u proizvodne kapacitete i pokretanje proizvodnje novih proizvoda. Uz Franckov asortiman u Sloveniji i lokalnu proizvodnju, držimo i lokalne brendove, a bilježimo i izvrsne rezultate na tržištu Sjeverne Makedonije.

Osim zemalja regije, poslujemo i u Slovačkoj. Uz partnerstva s distributerima izvozimo i u Srbiju, Crnu Goru, Albaniju, Kosovo, Njemačku, Austriju, Nizozemsku, Rumunjsku, Irsku, Švedsku, Češku, Kanadu, SAD, Australiju, Novi Zeland, Katar… Jedno od najvažnijih tržišta svakako je BiH, nakon čega slijede Slovenija i Sjeverna Makedonija, gdje smo lideri u segmentu espresso kave˝, objašnjavaju iz Francka. U posljednje su dvije godine na makedonskom tržištu proširili asortiman i u kanalu trgovine te bilježe pozitivne rezultate kroz jačanje tržišnog udjela.

“Jaki smo br. 2 u kategoriji čaja, uz rast u kategorijama instant cappuccina, dok smo u mljevenoj kavi fokusirani na razvoj naše Jubilarne kave te Franck Creme kao modernog brenda prilagođenog mlađim potrošačima s obzirom na to da se ta kava može pripremati na dva načina. Marketinške aktivnosti su također pojačane na tržištu Sjeverne Makedonije čime potvrđujemo našu usmjerenost na dugoročnu izgradnju i jačanje pozicija na ovome tržištu˝, kažu iz Francka.

U Srbiji i Crnoj gori nastupaju putem distributera i fokus je na kanalu trgovine kroz asortiman kave i instant mješavina. U izvozu, uz BH, Sloveniju i Sjeverna. Makedoniju kao ključna tržišta, slijedi Kosovo i Albanija, te Srbija i Crna Gora. U Franckovu ukupnom izvozu tržišta EU čine nešto više od 20 posto prihoda. Uz to, u BiH su lideri u kategorijama čaja i instant cappuccina s jakom pozicijom u biznisu mljevene kave i espressa, a prošle godine pojačali su prodajnu organizaciju uz samostalnu distribuciju i kvalitetniju obradu tržišta, posebno u HoReCa kanalu.

Otkrivaju i kako im je povodom 130 godina poslovanja u planu i skoro otvorenje Franck Experience Storea u Sarajevu, a uz trgovinu, će imati i ugostiteljski dio te Barističku akademiju namijenjenu edukaciji osoblja u HoReCa kanalu. Inače, ova kompanija je u jeku pandemije uložila u nove razvojne projekte.

Realizirane investicije iznosile su 43 milijuna kuna, financirane vlastitim sredstvima, pri čemu je najveća pojedinačna investicija bila u mlin i sustav silosa u pogonu kave.

Izvor: Poslovni dnevnik

Podijeli
li
0