Zapažen nastup hrvatskih tvrtki na sajmu "Milipol 2021." u Parizu

Zapažen nastup hrvatskih tvrtki na sajmu "Milipol 2021." u Parizu
Alojzije Šestan, direktor Šestan-Busch d.o.o.

Tvrtka Šestan-Busch potpisala je na međunarodnom sajmu domovinske sigurnosti i vojno-policijske opreme Milipol 2021. koji se održava u Parizu, nastavak suradnje s francuskom kompanijom Sunrock, izvijestila je u četvrtak Hrvatska gospodarska komora. Sunrock je, kako se navodi, dobavljač zaštitne opreme za NATO i francusku vojsku i policiju.

Na tom su sajmu u organizaciji HGK zajednički nastupile hrvatske tvrtke HS Produkt, Šestan-Busch, Agencija Alan, P-mtč, Klaster konkurentnosti obrambene industrije, a na hrvatskom je štandu svoje proizvode predstavila i tvrtka Odjeća.

Veliko zanimanje kupaca za proizvode naših firmi na kraju je urodilo i konkretnim poslovima pa je tako tvrtka Šestan-Busch potpisala nastavak suradnje s francuskom kompanijom Sunrock, dobavljačem zaštitne opreme za NATO te francusku vojsku i policiju. Prva isporuka tvrtke Šestan-Busch, od  preko 3500 multifunkcionalnih balističkih kaciga ide odmah, a veliki interes za hitnu isporuku pokazali su i Poljaci.

Glavni direktor Šestan-Buscha i predsjednik Zajednice proizvođača sredstava za posebne namjene HGK Alojzije Šestan, naglasio je kako novim asortimanom kaciga žele zadržati postojeća, ali i osvojiti neka nova tržišta. Tako su, između ostalog, predstavili novu polietilensku kacigu za civilnu zaštitu koja je proizvod razvoja sufinanciranog EU sredstvima, zatim zaštitno odijelo koje štiti od bioloških čestica i kemijskih ugroza te inovativnu taktičku polu-masku koja odgovara na raznovrsne ugroze respiratornog sustava korisnika (uključujući koronavirus). „Prošla godina je za nas bila jedna od najboljih poslovnih godina što se tiče prihoda. Za tvrtku su se u pandemijsko doba otvorila nova tržišta. Svi ti poslovi su bili povezani s našim primarnim proizvodnim portfeljem – zaštitnim kacigama. Puno očekujemo od nove taktičke polu-maske koja svojim tehničkim karakteristikama ima potencijal biti iznenađenje u ovom segmentu, pogotovo u COVID 19 eri, ali i post COVID 19 razdoblju“, poručio je Šestan, dodavši kako su im sajmovi važan "prozor u svijet“ jer im gotovo 100 posto prihoda dolazi iz izvoza.

I HS Produkt je na Milipolu, uz svoj standardni proizvodni asortiman (polu-automatske pištolje, jurišne puške i bacače granata), predstavio dva nova proizvoda. „Što se pandemije tiče, otežala je uvjete poslovanja. Veliki problem predstavlja dobava materijala i strojeva, odnosno njihovo poskupljenje. Mi smo se na vrijeme pripremili i reagirali brže od konkurencije, što nam je omogućilo veću prodaju uslijed globalno povećane potražnje. Prvenstveno smo uspjeli naći rješenje na novonastalu problematiku prijevoza naših proizvoda u SAD i na taj način preteći konkurenciju. Glavno tržište na kojem se želimo dodatno etablirati, odnosno probiti, je Francuska te ostale afričke države iz francuskog govornog područja“, pojasnio je direktor HS Produkta Željko Pavlin.

Otpornost na krizu pokazala je još jedna domaća tvrtka iz ove branše koja izlaže na Milipolu, P-mtč čiji direktor Velimir Janković objašnjava kako su prebrodili probleme u koroni. "Pandemija nam je otežala poslovanje jer su određeni kupci zatvorili proizvodnju na nekoliko mjeseci, ali smo se uspjeli brzo prilagoditi novonastalim uvjetima i ostvariti rekordne poslovne rezultate", zaključio je Janković.

Inače, domaće tvrtke iz sigurnosno-obrambene branše ostvaruju godišnju proizvodnju u vrijednosti od približno 200 milijuna eura ili jedan posto ukupne vrijednosti proizvodnje prerađivačke industrije, dok je ukupni godišnji izvoz oko 100 milijuna eura, odnosno 1,2 posto ukupnog izvoza prerađivačke industrije. Milipol je najveći međunarodni sajam domovinske sigurnosti i vojno policijske opreme. Na sajmu se očekuje preko 1.000 izlagača, 30.000 posjetitelja te 150 službenih delegacija.

Izvor: HINA

Podijeli
li
0