Novi natječaj za 'Promidžbu na tržištima trećih zemalja'

Novi natječaj za 'Promidžbu na tržištima trećih zemalja'
Vina

Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je novi natječaj u sklopu Vinske omotnice za mjeru 'Promidžba na tržištima trećih zemalja', a rok za podnošenje prijava je 29. travnja, izvijestili su u četvrtak iz Agencije.

Korisnici mjere su proizvođači vina (fizičke ili pravne osobe) upisani u Vinogradarski registar, javna tijela utemeljena zakonom koja predstavljaju proizvođače vina (osim korisnika državnog proračuna) te udruge proizvođača vina i zadružni savezi (čije su članice barem tri zadruge koje se bave proizvodnjom vina).

Dozvoljena ulaganja unutar mjere su objavljivanje reklama u medijima trećih zemalja (tisak, televizija, radio, internet), ulaganja u odnose s javnošću, promociju i marketing, uključujući organizaciju informativnih putovanja u Hrvatsku, promociju imidža Hrvatske, promotivne prodaje, ulaganja u izradu i distribuciju promotivnih materijala za tržišta trećih zemalja, ulaganja u sudjelovanje na sajmovima i drugim događanjima na tržištima trećih zemalja te ulaganje u provođenje istraživanja tržišta trećih zemalja.

Tržište trećih zemalja obuhvaća Makedoniju, Crnu Goru, Srbiju, Albaniju, Kosovo, Bosnu i Hercegovinu, Švicarsku, Lihtenštajn, Norvešku, Rusiju, Ukrajinu, Kazahstan, Japan, Kinu (uklj. Hong Kong), SAD, Kanadu, Meksiko, Brazil, Australiju, Koreju, Indiju, Tajland, Maleziju, Indoneziju, Singapur.

Visina potpore iznosi do 80 posto od ukupno prihvatljivih troškova, unutar čega se 50 posto prihvatljivih troškova odnosi na sredstva EU, a 30 posto na sredstva državne potpore proračuna RH, navode iz Agencije.

Najviši iznos ukupno prihvatljivih troškova po projektu je 200.000 eura, a minimalni iznos potpore po projektu je 3.000 eura.

Izvor: HINA

Podijeli
li
0