Njemačka - prilika za izvoznike softvera

Njemačka - prilika za izvoznike softvera

Njemačko softversko tržište najveće je u Europi s 24,5% udjela po vrijednosti, daleko ispred Velike Britanije i Francuske. Također, tržište se pokazalo vrlo otpornim na krizu i raslo je po stopama od 3,7% godišnje u razdoblju 2007.- 2011., uz ukupni prihod od EUR 16,2 bil. ostvaren 2011. Trend rasta očekuje se sve do 2016., i to po stopi 5% godišnje.

Na tržištu su prisutni svi veliki svjetski igrači, IBM, Microsoft, Oracle i SAP, ali je ono i snažno obilježeno prisutnošću velikog broja dinamičnih i usko specijaliziranih SME-a. Male i srednje tvrtke dominiraju njemačkim gospodarstvom i snažan su motor kreiranja potražnje za različitim softverskim rješenjima, uz najizraženiji potencijal u sljedećim područjima:

1. BIG DATA - najvažniji digitalni koncept današnjice, s potencijalom pokretanja značajnih promjena u brojnim gospodarskim granama u godinama koje dolaze.Njemačko big data tržište narasti će s EUR 650,5 mil. u 2013. na EUR 1,7 bil. u 2016 (godišnje stope rasta od 48%).Za dobavljače su posebno velike prilike u tehnologijama baza podataka i analitike.

2. IT SECURITY - rast u segmentu ICT-a i softvera automatski znači i pojačanu potrebu za IT sigurnošću.

3. CLOUD COMPUTING - koristi ga već 1/3 njemačkih kompanija uz stopu rasta od 32% godišnje.U 2014. tržište će rasti po stopi od 50%,te će njegova vrijednost u 2017. biti EUR 18 bil.

4. BUSINESS IT: ERP- planirani izdaci kompanija za ERP do 2016. su EUR 2,5 bil. godišnje.

5. SMART SOCIAL BUSINESS PLATFORMS (SB4CC) - očekivane stope rasta do 2016. iznose 50%.

6. E-ENERGY I SMART GRIDS - investicije u pametne mreže su nužne kako bi se realizirao koncept energetskog zaokreta koji će Njemačku učiniti jednom od energetski najefikasnijih zelenih ekonomija na svijetu. Očekuje se rast tržišta pametnih mreža od EUR 1 bil. u 2010. na EUR 10 bil. u 2020.tj, na godišnjoj razini rast će iznositi 21%.

Podijeli
li
0