Na sajmu u kineskom Ningbou više od 20 hrvatskih tvrtki

Na sajmu u kineskom Ningbou više od 20 hrvatskih tvrtki
Na sajmu u kineskom Ningbou više od 20 hrvatskih tvrtki

Na trećem Sajmu za trgovinu i investicije Kine i 16 zemalja Srednje i Istočne Europe - Kina+16 održanom u Ningbou, predstavilo se više od 20 hrvatskih tvrtki, a sajam je bio i dobra najava skorog otvaranja predstavništva Hrvatske gospodarske komore u Šangaju.
 
Na hrvatskom štandu predstavilo se više od 20 tvrtki proizvođača alkoholnih i bezalkoholnih pića i napitaka, prehrambenih proizvoda, tradicionalnih suvenira, nakita i umjetnina, a posjetitelji su imali prilike doznati više i o ponudi nekretnina te o dodacima prehrani za mačke, pse i konje.
 
Na sajam su doputovali i predstavnici Hrvatske gospodarske komore, a s obzirom na velik broj tvrtki koje su se ove godine predstavile u Ningbou, sajam bi mogao biti odličan uvod za otvaranje predstavništva HGK u Šangaju koje bi trebalo početi s radom do kraja godine.
 
Sajam Kina+16 ima vodeću ulogu u jačanju trgovinske razmjene u sklopu kineske inicijative Pojas i put u koju najmnogoljudnija zemlja svijeta ubrizgava značajne količine novca s nizom projekata u cilju povezivanje Azije s Europom i Afrikom, na čijoj ruti je i Hrvatska.
 
Sajam je uključivao niz manifestacija, poput Simpozija o trgovini i investicijama pokrajine Zhejiang, Međunarodnog sajma potrošačkih dobara, Turističke konferencije mehanizma Kina+16 te trodnevnog događanja pod nazivom Zagrizi srednju i istočnu Europu.
 
"Među Kinezima vlada velik interes za med, mlijeko i mliječne proizvode, meso, za čiji se uvoz nažalost i dalje čeka dozvola, te općenito prehrambene proizvode iz Hrvatske", kaže Sumić dodajući kako je oko 80 posto proizvoda koji su ove godine bili na hrvatskom štandu po prvi puta u Kini, poput onih iz Atlantica, Zvijezde, Sardine, Apimela te Viridisovih dodataka za prehranu pasa, mačaka i konja.

Izvor: HINA

Podijeli
0