Hrvatske tvrtke nastavljaju i pojačavaju poslove na ukrajinskom tržištu

Hrvatske tvrtke nastavljaju i pojačavaju poslove na ukrajinskom tržištu
Ukrajinska zastava

Predstavnici 60-ak hrvatskih tvrtki pokušali su na forumu u Kijevu, koji je organizirala Hrvatska gospodarska komora, pronaći mogućnosti suradnje s ukrajinskim tvrtkama. Neke su već prisutne na tom tržištu i pokušavaju poboljšati suradnju, neke su uspostavile prve kontakte, a neke tek istražuju tržište.
 
Zagrebačka tvrtka Labud susrela se s predstavnicima najvećeg tamošnjeg trgovačkog lanca Fozzy group koji je zainteresiran za privatnu marku sredstava za čišćenje u kućanstvu. Direktor Labuda Darko Knez kaže da je razgovor bio uspješan te da ovaj tjedan šalju ponudu. Fozzy group ima godišnji prihod od oko 1,8 milijardi eura i oko 600 trgovina.
 
Vlasnik Munje Ivan Miloloža na ukrajinskom je tržištu prisutan više od 20 godina. "Situacija u Ukrajini nije laka. U dvije im je godine, kao posljedica rata, BDP gotovo prepolovljen. Primjerice, tvrtka Munja na ovom je tržištu prisutna od 1992. godine gdje je ostvarivala godišnje prihode od dva milijuna eura te ih sada pokušavamo vratiti na tu razinu. Moramo biti realni. Poslovati ovdje je rizik. Radimo na povjerenje i dosad nismo izgubili ni lipe u poslovanju s ukrajinskim tvrtkama", rekao je predsjednik Uprave Munje Ivan Miloloža.
 
"Ukrajinsko je tržište gladno svih vrsta roba i usluga i došli smo pojačati svoju postojeću poziciju", kazao je nakon kijevskog foruma Darinko Bago, predsjednik Uprave Končara EI kojim je godišnji izvoz u Ukrajinu oko milijun eura.
 
Vindija će pokušati plasirati sireve i panirani program, kaže savjetnik direktora Saša Vojnović.
 
Direktor Galeba Stjepan Pezo produljio je boravak u Ukrajini, širenje poslovanja vidi kroz franšize, joint venture..., ali i dogovara dovođenje turista u kamp u Omišu.

Izvor: Poslovni dnevnik

Podijeli
li
0