Domaća tvrtka Sobočan dobila još jednu nagradu za Movo

Domaća tvrtka Sobočan dobila još jednu nagradu za Movo
MOVO

Movo, inovativnom mobilnom uredu tvrtke Sobočan dodijeljena je još jedna prestižna međunarodna nagrada, BigSEE Wood Award 2021.. Nagradu su dobili za najbolji dizajn u kategoriji drvenog namještaja, a nominirani su i za Grand Prix.

Time je Movo u manje od godinu dana osvojio čak tri prestižne međunarodne nagrade. Ideja za ovaj proizvod u tvrtki Sobočan „rođena“ je u proljeće ove godine, a u Movo mobilne urede razradio ju je dizajnerski tim tvrtke točnije Anamaria Burazin kao produkt dizajner, te arhitekti Mirna Jović Jakov Fatović. Od ideje do realizacije i gotovog proizvoda bilo je potrebno samo četiri mjeseca, a već u prosincu stigla je ova prva velika međunarodna nagrada.

Moderna uredska rješenja koja štede prostor danas su sve traženija, a movo modeli, osim funkcionalnosti koju pružaju, osmišljeni su i izvedeni na način da se nakon rada vrlo jednostavno pretvaraju u moderan dizajnerski element. Već sada, dostupan je u šest modela, koji se razlikuju po dizajnu, veličini, opremi te materijalima obrade, a moguće ih je i personalizirati primjenom brand boja te aplikacijom logotipa tvrtke. Svaki od modela je mobilan, sklopiv, opremljen strujnom kutijom i spremištem te ima mogućnost zaključavanja.

Krenuli su i s promotivnim aktivnostima na ciljanim tržištima te vjeruju kako će zanimanje i potražnja za Movom u skorije vrijeme značajno rasti. ˝Najveći interes imamo na njemačkom tržištu, što je bilo i očekivano s obzirom na to da smo ga i definirali kao naše primarno ciljano tržište te smo na tom tržištu najprije krenuli s promocijama˝, objašnjavaju iz tvrtke.

Inače, ovu obiteljsku tvrtku vode Franjo Sobočan te njegovi sinovi Nikola i Dejan, a iza njih je, kažu, više od 8000 realiziranih projekata, od 200 arhitektonsko-dizajnerskih, šest proizvodnih hala, 1,5 milijuna kvadrata opremljenih poslovnih prostora te realizirane projekte u više od 20 država diljem svijeta. Tvrtka je to koja je u 20 godina poslovanja izrasla u ozbiljnog “igrača” na europskom tržištu kada je riječ o dizajniranju, projektiranju i proizvodnji opreme za prodajne i poslovne prostore, a imaju 200-tinjak zaposlenika. Zadnja značajnija investicija, vrijedna 300.000 eura, bila im je kupovina linije za lakiranje drvenih elemenata, odnosno ulaganje u stroj koji je omogućio još kvalitetnije izvođenje
radova.

˝Više od 50 posto svojih godišnjih prihoda ostvarujemo na izvoznim tržištima kao autorizirani partner svjetskih, renomiranih brendova. Pritom, najznačajnija izvozna tržišta su ona njemačkog govornog područja; Austrija, Njemačka i Švicarska te ostale zemlje zapadno – europskog tržišta. Listu poslovnih partnera u ovoj godini proširili smo s velikim brojem klijenta među kojima su i Harvey Norman, Crocs Europa, Drogerie Markt, Sana Labor Slovenija, Wespa Spaces, Petrol, RascoKoalinovec, Lukoil i mnogi drugi. Također, nastavili smo dugogodišnju suradnju s Valamarom, Maistrom, Mol Grupom, Intersportom te TAF-om˝, kaže Sobočan.

Osim inovacije Movo koju su nedavno izbacili na tržište, ove su godine osvježili i vizualni identitet i iz naziva tvrtke isključili naziv ‘Interijeri’ kako bi se jasnije predstavili širinu usluga koje pružaju, kapacitete i mogućnosti.

Izvor: Poslovni dnevnik

Podijeli
li
0